Reklama

Jak rozwinąć swoją firmę w 2022 roku? Poznaj najlepsze strategie rozwoju!

Opublikowano: Ostatnia modyfikacja:
Autor:

Jak rozwinąć swoją firmę w 2022 roku? Poznaj najlepsze strategie rozwoju! - Zdjęcie główne

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:

Przeczytaj również:

Lifestyle Każda branża jest inna i nie ma czegoś takiego, jak „zrób jeden krok, a Twoja firma urośnie w mgnieniu oka”. Rozwijanie swojego przedsiębiorstwa to długotrwały proces. Najpierw trzeba wybudować odpowiednie fundamenty, aby postawić wieżowiec. Nie ma jednego sposobu, ale są miliony innych, mniejszych. Wiele z nich można uznać za oczywiste i absolutnie logiczne dla wszystkich, nie tylko dla przedsiębiorców. Z punktu widzenia sukcesu sprzedaży niezwykle ważna jest świadomość grup docelowych, czyli tych ludzi, do których adresujemy nasz produkt bądź usługę. Bez bagażu doświadczeń i specjalistycznej wiedzy bardzo trudno jest poruszać się do przodu. Nie ulega żadnym wątpliwościom, że dzisiaj nie liczy się tylko jakość produktu, ale także jego opakowanie – w tym także wizerunek firmy. W tym artykule dowiesz się, co może pomóc Twojej firmie urosnąć w 2022 roku.

Twój sklep nie działa w sferze online? A powinien!

Rzym jest pięknym miastem, ale nie zbudowano go od razu. Jeśli posiadasz młodą firmę, najpierw lepiej skoncentrować się na tym, aby się utrzymać przez pewien czas. Na duże kroki przyjdzie czas, gdy już grunt ustabilizuje się pod nogami. Jeśli jednak już cieszysz się co najmniej 2-letnim funkcjonowaniem, warto pomyśleć o czymś więcej. Czasem to może być realizacja Twoich starych pomysłów – warto więc je sobie przypomnieć. Zacznijmy jednak od reklamy. Nie od dzisiaj wiadomo, że dobra reklama gwarantuje niezwykłe efekty i dobrą konwersję. Jeśli Twój sklep nie działa w sferze online, to z całą pewnością będzie to dobry krok. E-commerce rozwija się z roku na rok, statystyki mówią same za siebie. Aby tam funkcjonować umiejętnie, możesz postawić na reklamę Google Ads lub usługę pozycjonowania stron. Wyświetlanie się na szczycie nie jest w końcu przypadkowe, a tam ruch jest największy!

 

Badanie CATI, czyli sposób na zrozumienie swojej grupy docelowej

W obecnych czasach satysfakcja konsumentów w wielu dziedzinach wytwarzana nie jest metodą prób i błędów, ale poprzez chłodną kalkulację. Oglądamy filmy z fantastycznymi efektami specjalnymi, z umiejętnymi plot twistami nie bez przyczyny – dzisiaj możemy sprawdzić rezultat produktu jeszcze przed wypuszczeniem go na rynek. Zostawmy jednak filmy i wróćmy do firm. Aby zwrócić na siebie uwagę klientów, należy zrozumieć ich i ich potrzeby. A jak do tego doprowadzić? Wystarczy przeprowadzić badanie marketingowe. Jednym z nich jest badanie CATI, czyli badanie z wykorzystaniem ankiety. Dzięki informacjom uzyskanym tą drogą możesz wyznaczyć strategię dalszych działań i zbudować dobrą świadomość marki. Jeśli temat Cię zainteresował, to koniecznie odwiedź stronę pod linkiem https://norstat.pl/blog/badanie-cati. Należy ona do agencji badawczej Norstat, która od wielu lat dostarcza najważniejszych informacji firmom na całym świecie. Wiedzę najlepiej czerpać od specjalistów!

 

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE