Zamknij
REKLAMA

Podnieś sprzedaż w sklepie internetowym dzięki pozycjonowaniu

10:22, 07.02.2020 | Artykuł
Skomentuj

Żaden przedsiębiorca nie przepada za sytuacją, kiedy jego sklep internetowy świeci pustkami, a zamiast sypiących się zamówień znajduje porzucone, wirtualne koszyki. Jeżeli i Ty masz ten problem, warto zastanowić się nad modyfikacją promocji sklepu – albo nad rozpoczęciem jego reklamowania. Jednak sposoby, które można wykorzystać w reklamie analogowej, czyli ulotki, wzmianki w prasie, plakaty lub obniżki, nie sprawdzą się w sieci. Aby dotrzeć do jak największej liczby odbiorców, trzeba podjąć działania podnoszące widoczność Twojego sklepu w wyszukiwarce internetowej. To właśnie tam niemal 100% użytkowników sieci rozpoczyna poszukiwania produktów i usług. Jak skorzystać z nieograniczonych właściwie możliwości, jakie serwuje nam współczesny marketing internetowy?

 

Pozycjonowanie pomoże Ci zaistnieć w świecie internetu

 

Jednym z najskuteczniejszych sposobów na udaną promocję sklepu jest pozycjonowanie stron. Dzięki zapewnieniu sobie widoczności w największej światowej wyszukiwarce jesteś w stanie zainteresować swoją ofertą rzesze internautów. Aby do tego doszło, witryna musi wyświetlać się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. Jak łatwo się domyślić, nie jest to prosty proces, ale z pomocą ekspertów z Agencji AFTERWEB osiągniesz swój cel. Zaczną oni od zoptymalizowania strony Twojego sklepu, tak, by była czytelna oraz przejrzysta zarówno dla użytkownika, jak i dla robotów Google. Istotne będą tutaj przyjazne adresy podstron, a także dobrze skonstruowane opisy produktów. Zwłaszcza te ostatnie wpływają na postrzeganie witryny: wysokiej jakości treść i rzetelne informacje o firmie zachęcają do skorzystania z jej oferty. Dzięki temu Twoja działalność będzie godna zaufania w oczach potencjalnego Klienta. Specjaliści zadbają także o profil linków prowadzących do Twojej strony, tak, by składały się na nie jedynie odnośniki z serwisów o wypracowanej renomie.

 

Zastanów się, co wpłynie na pozycjonowanie Twojego sklepu

 

Promowanie tak specyficznej działalności, jaką jest sklep internetowy, wymaga czasu oraz podejmowania konkretnych i przemyślanych kroków. Dobrym ruchem jest wzięcie pod uwagę kilku głównych czynników, które wpływają na skuteczne pozycjonowanie. Pierwszy z nich to czas, który upłynął od powstania sklepu. Jeśli dopiero zaczynasz sprzedaż, promocja powinna być szybka i skuteczna – postaw więc na reklamę Google Ads i obecność w mediach społecznościowych. Sklep obecny na rynku od dłuższego czasu może pozwolić sobie na spokojniejsze i bardziej długofalowe działania. Ma on bowiem wypracowaną pozycję na rynku, ale też często większy budżet do zagospodarowania. W takim przypadku doskonałą opcją jest postawienie na pozycjonowanie i pozyskiwanie Klientów wprost z wyszukiwarki. Drugim kryterium, od którego zależy wygląd reklamy, jest analiza konkurencji. Przyjrzyj się firmom z Twojej branży, zwróć uwagę na ich działania w internecie. Specjaliści z AFTERWEB pomogą Ci sprawdzić, na jakie słowa kluczowe pozycjonują się rywale i dostosować kampanię tak, by bez trudu ich pokonać. Ostatnim aspektem jest sama osoba Klienta. Zastanów się, kim on tak naprawdę jest. Czy to młoda mama z małej miejscowości, a może przedsiębiorca budowlany z miasta stołecznego Warszawa? Przemyśl, jakie są oczekiwania odbiorcy i jak wyglądają jego zakupy. Na tej podstawie podejmiesz decyzję, jakie działania marketingowe uruchomić dla swojego sklepu.

()
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz (0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

REKLAMA
© terazgostynin.pl | Prawa zastrzeżone