Zamknij
REKLAMA

Litery trójwymiarowe 3D - profesjonalna reklama Twojego biznesu

08:15, 24.07.2020 | materiał zewnętrzny
Skomentuj

Nie da się ukryć, że w ostatnich latach litery trójwymiarowe zawojowały rynek nowoczesnych reklam przestrzennych. Owszem - znamy je przecież już od co najmniej kilkudziesięciu lat, ale w Polsce (dzięki przemianom gospodarczym), ich największy wzrost popularności notuje się dopiero w dwóch pierwszych dziesięcioleciach XXI wieku.

Litery trójwymiarowe - po co to komu?

Cechą szczególną liter trójwymiarowych jest ich specyficzna rola marketingowa. Wbrew pozorom są one wykorzystywane jedynie do wąskich działań reklamowych. Dużych liter nie stosuje się (zwykle) do projektowania napisów informacyjnych o tymczasowych ofertach, promocjach itd. Wręcz przeciwnie - są one stosowane wyłącznie jako informator, którego celem jest wskazanie lokalizacji wybranej marki. Efekt ten uwypukla się zwłaszcza w przypadku liter świetlnych, choć nie są one jedynymi przedstawicielami tej formy narzędzi marketingowych.

Litery, ich trójwymiarowość i aranżacja graficzna

W literach trójwymiarowych jest coś wyjątkowego. Tym czymś jest ich design, którego forma może być uzależniona od:

  • specyfiki danej marki, gałęzi przemysłu, typu produkowanych części itd.,
  • aranżacji budynku, stopnia jej nowoczesności, kolorystyki i wielu innych czynników zewnętrznych.

Jednym słowem - litery trójwymiarowe odnoszą się swym kształtem do specyfiki konkretnej marki. Przedkłada się to na podwójny efekt. Po pierwsze - umożliwia lepsze skojarzenie i zapamiętanie wybranego, trójwymiarowego logo. Po drugie - znacznie ułatwia odnalezienie przedstawionej w ten sposób treści na elewacji budynku.

Litery 3D dla firmy z Warszawy - Realizacja AnyShape.pl

Praktyczne kwestie montażu liter trójwymiarowych

Forma i kształt liter trójwymiarowych zależą w głównej mierze od otoczenia w którym dany obiekt się znajduje, jego rozpoznawalności itd.

1. Duże, "samotne" szyldy reklamowe, umiejscowione np. na wysokich platformach, sprawdzą się zwłaszcza w przypadku dużych i rozpoznawalnych marek. Co ważne - należące do nich obiekty zwykle są umieszczone najczęściej poza gęstą zabudową miejską.

2. Pojedyncze szyldy, które są niejako wtopione w aranżację budynku, mają przede wszystkim zastosowanie informacje. Sprawdzą się one zwłaszcza w gęstej zabudowie miejskiej.

3. Na specyfikę wybranych modułów ma również wpływ ich usadowienie. W obszarach silnie oświetlonych litery plastikowe nie sprawdzą się, podobnie zresztą jak litery papierowe (lub drewniane) w przestrzeniach narażonych na działanie wilgoci.

Podsumowanie

reasumując, litery trójwymiarowe to dość oryginalna, choć bardzo skuteczna forma marketingu, która pozwala na łatwe dotarcie do wielu potencjalnych Klientów.

()
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz (0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

REKLAMA