Silne opady deszczu spowodowały, że murawa na stadionie przy Łukasiewicza 34 nasiąkła. Wody było tak dużo, że kopnięta piłka zatrzymywała się po kilkudziesięciu centymetrach. Rozegranie spotkania w takich warunkach byłoby niebezpieczne dla zawodników, a przy tym wynik z pewnością zostałby wypaczony. Sędzia Jarosław Przybył dość sprawnie podjął decyzję o odwołaniu meczu w tym terminie, choć na Orlen Stadionie było już kilka tysięcy kibiców.
Wisła Płock zobowiązała się jednak, że odda kibicom pieniądze za bilety. Wejściówki zachowują jednak swoją ważność. Trwa ustalanie terminu spotkania, ale nie jest to łatwe. Wszystko wskazuje na to, że nie uda się go rozegrać w trakcie rundy i po prostu zostanie wykorzystany fakt, że rozgrywki PKO Ekstraklasy w tym roku kończą się dość szybko, bo już w weekend 6-7 grudnia. W poprzednich latach zdarzało się granie do połowy grudnia, a nawet na kilka dni przed Wigilią. Tak było np. w sezonie 2019/20, kiedy to Wisła Płock grała z Piastem Gliwice w 20. kolejce dokładnie 21 grudnia.
Na dziś najbardziej prawdopodobnym terminem wydaje się piątek 12 grudnia i wszystko wskazuje na to, że taka decyzja zostanie podjęta.
Ci, którzy nie chcą jednak czekać, mogą zwrócić swoje bilety.
- Zwrot należności rozpocznie się w poniedziałek 15 września i potrwa do końca miesiąca (30 września włącznie)
przekazał klub.
Formy zwrotu
ZA ZAKUP STACJONARNY
Dla osób, które kupiły bilety w stacjonarnych punktach sprzedaży Wisła Płock FanShop na ORLEN Stadionie im. Kazimierza Górskiego (ul. Łukasiewicza 34) lub na Niebieskiej Wyspie w Galerii Mazovia (ul. Wyszogrodzka 127), zwrot środków będzie odbywał się w:
- KASACH STADIONOWYCH 15-19 września godz. 10:00-18:00,
- KASACH STADIONOWYCH 22-26 września godz. 10:00-18:00,
- WISŁA PŁOCK FANSHOP 29-30 września godz. 10:00-18:00.
Niezbędne będzie posiadanie biletu lub paragonu lub potwierdzenia transakcji lub dowodu potwierdzającego tożsamość.
ZA ZAKUP INTERNETOWY
Dla osób, które kupiły bilety przez Internet, zwrot środków dokonany zostanie automatycznie. Zwrotu może dokonać właściciel biletu lub właściciel transakcji, który dokonał zakupu. W przypadku właściciela transakcji będzie on mógł zaznaczyć zwrot przy każdym bilecie, który zakupił, natomiast w przypadku zwrotu dokonanego przez właściciela biletu (który nie jest właścicielem transakcji) będzie mógł zrealizować zwrot tylko swojego biletu.
- Właściciel transakcji loguje się na konto w systemie https://bilety.wisla-plock.pl/, z którego dokonano zakupu lub właściciel biletu loguje się na swoje konto w systemie https://bilety.wisla-plock.pl/, na którym posiada bilet.
Po wybraniu Prośby o zwrot w nowym okienku pojawią się udostępnione opcje zwrotu.
Komentarze (0)