Proces wchodzenia grupy ORLEN do Czech trwa kilka lat. Koncern, z Zakładem Produkcyjnym w Płocku, posiada największą sieć 436 stacji paliw w Czechach, jest również liderem na rynku paliw alternatywnych.
– Konsekwentnie ujednolicamy markę na międzynarodowych rynkach, tak by ORLEN kojarzony był z szeroką ofertą najwyższej jakości usług energetycznych - podkreśla Daniel Obajtek, prezes zarządu ORLEN S.A. - Czechy, gdzie jesteśmy również liderem w zakresie rozwoju paliw alternatywnych, są doskonałym przykładem tego w jaki sposób chcemy pozycjonować naszą markę.
Rebranding czeskich stacji paliw Grupy ORLEN rozpoczął się w 2019 roku i w ciągu najbliższych miesięcy wejdzie w finalną fazę. W drugiej połowie tego roku koncern planuje zmienić logotypy na około 300 stacjach.
Do końca roku 370 z 436 czeskich stacji paliw będzie działało pod wspólną marką ORLEN. Ujednolicanie marki na rynkach zagranicznych obejmuje również sprzedaż pozapaliwową. Od 2019 roku do sieci włączono blisko 100 nowych punktów ORLEN Stop.Cafe, które obecnie obejmują ponad 80 proc. całej czeskiej sieci.
Zgodnie z przyjętymi założeniami do 2030 roku wszystkie stacje ORLEN będą już działały pod wspólnym logo. Przypomnijmy, poza Polską grupa ORLEN prowadzi stacje w Czechach, Niemczech, na Węgrzech w Litwie i na Słowacji.
Wkrótce ORLEN pojawi się na także na siódmym rynku: w Austrii, gdzie do końca roku sfinalizuje zakup 266 stacji paliw.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.