W niedzielę Biało-Czerwoni przegrali w finale mistrzostw świata z Włochami 1:3. Ostatnie lata to historyczny okres - w 2006 roku po długiej przerwie w zdobywaniu medali na imprezach mistrzowskich siatkarze wywalczyli wicemistrzostwo świata. Cztery lata później impreza nie była udana, ale kolejne dwa turnieje w 2014 i 2018 Polacy kończyli ze złotymi medalami. W 2022 roku w katowickim "Spodku" podopieczni Nikoli Grbicia mieli szansę na wywalczenie trzeciego tytułu z rzędu, ale musieli uznać wyższość Italii. Turniej jest jednak udany - nie tylko pod względem sportowym, ale i frekwencyjnym. Hale w Katowicach czy Gliwicach przy okazji meczów Polaków zapełniały się do ostatniego miejsca.
We wtorek z siatkarzami spotkał się Daniel Obajtek, prezes PKN ORLEN. Koncern od 2012 roku sponsoruje Polski Związek Piłki Siatkowej, a wygasająca w 2022 roku umowa została przedłużona.
- Jesteśmy największym sponsorem polskiego sportu i to się nie zmieni. Wręcz przeciwnie. Skala naszego zaangażowania systematycznie rośnie. Wspieramy już ok. 90 utalentowanych zawodników, ponad 70 klubów sportowych, 10 związków i 2 komitety. Do sponsoringu podchodzimy w sposób przemyślany i długofalowy. Angażujemy się w projekty, które wzmacniają globalną rozpoznawalność marki ORLEN. Aktywnie wspieramy także rozwój dyscyplin, które cieszą się popularnością wśród kibiców. Według badania przeprowadzonego przez pracownię ARC Rynek i Opinia, siatkarskie zmagania aktywnie śledzi aż 64% Polaków, co przekłada się bezpośrednio na korzyści nie tylko wizerunkowe, ale też biznesowe. Nie zapominamy przy tym o najmłodszych, przyszłych mistrzach, których również będziemy wspierać w ramach kontynuowanej współpracy – mówi Daniel Obajtek, Prezes Zarządu PKN ORLEN.
Koncern pozostanie sponsorem Reprezentacji Kobiet i Mężczyzn wszystkich kategorii wiekowych w piłce siatkowej, plażowej i halowej do końca 2026 roku. Na przełomie września i października br., reprezentacja kobiet zmierzy się w Mistrzostwach Świata, które odbędą się w Polsce i Holandii. Najlepsze zawodniczki będą rywalizować m.in. w halach w Gdańsku, Gliwicach i Łodzi podczas 40 spotkań.
Współpraca ze Polskim Związkiem Piłki Siatkowej nie ogranicza się jedynie do ekspozycji logotypu na koszulkach drużyny narodowej podczas imprez międzynarodowych. PKN ORLEN w ostatnich latach aktywnie angażował się w sponsoring reprezentacji młodzieżowych, siatkówki plażowej oraz programu Siatkarskich Ośrodków Szkolnych, który objął swoim zakresem 7 tysięcy uczniów w 186 szkołach na terenie całego kraju.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.