Fundusz Grantowy dla Płocka powołano 6 maja 2003 roku, a 22 grudnia 2003 roku ogłoszono wyniki pierwszego konkursu grantowego. Przez 18 lat przyznano kilkaset grantów. Teraz fundacja szuka prezesa zarządu.
- Osoby zainteresowane pracą w Funduszu Grantowym powinny przede wszystkim posiadać wiedzę dotyczącą zagadnień prawnych związanych z funkcjonowaniem organizacji pozarządowych oraz znać podstawowe zasady księgowości i finansowania podmiotów trzeciego sektora. Atutem będzie znajomość środowiska płockich organizacji pozarządowych, a także doświadczenie w realizacji i rozliczaniu projektów m.in. finansowanych ze środków UE - czytamy w ogłoszeniu.
Co należy do obowiązków prezesa? To m.in. planowanie budżetu, prowadzenie i rozliczanie realizowanych projektów dofinansowanych ze środków Fundacji oraz ze środków zewnętrznych, a także pozyskiwanie środków finansowych na działalność statutową w tym z funduszy UE i innych źródeł o podobnym charakterze.
- W zakresie obowiązków Prezesa znajduje się również konieczność opracowania materiałów informacyjnych i promocyjnych w formie prezentacji oraz samodzielna aktualizacja informacji na stronie internetowej Fundacji i profilach social media.
Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie Funduszu Grantowego. Czas na składanie aplikacji mija 23 listopada.
Prezesa wybierze sześcioosobowa Rada Fundacji, w której znajdują się przedstawiciele założycieli Funduszu Grantowego czyli Miasta Płocka, PKN ORLEN oraz Basell Orlen Polyolefins.
Czytaj więcej: Zdajesz na prawko? Sprawdź najnowszy ranking zdawalności w płockich szkołach nauki jazdy
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.