W skrajnie kontrowersyjnej kampanii reklamowej udział wziął gostyniński model Adam Kaszewski. Popularny "Kasześ", będący twarzą marki odzieżowej Reserved, promował ostatnio koszulę militarną okrzykniętą mianem nazistowskiej. Konsumenci nie zostawili na koszuli suchej nitki. Jej kolor i krój jednoznacznie kojarzy się bowiem z hitlerowskim Hitlerjugend, a ogólnopolski bojkot zmusił firmę do wycofania kolekcji.
Motywy militarne tej wiosny stanowią istny krzyk mody. Zdaniem konsumentów marka Reserved przekroczyła jednak granice dobrego smaku. Beżowy kolor, dwie duże kieszenie piersiowe, pagony i naszywki, w połączeniu z wygolonym na łyso modelem w czarnych glanach przywoływały na myśl tylko jedno skojarzenie - "brunatne koszule" nazistowskich Oddziałów Szturmowych. Pech chciał, że twarzą nowej kolekcji stał się światowej sławy model z Gostynina, Adam Kaszewski. Jego kariera wciąż nabiera tempa, a wpadka firmy odzieżowej to jedna z sytuacji, których "Kasześ" z pewnością wolałby unikać.
Internauci byli bezlitośni i błyskawicznie rozpoczęli kampanię antyreklamową nawołując w sieci do bojkotu najnowszej kolekcji. Akcje na portalach internetowych oraz fala krytyki, która spadła na przedsiębiorcę, zmusiła Reserved do podjęcia stanowczych kroków. Ostatecznie firma wycofała kolekcję ze sprzedaży.
- Wojskowe motywy to w tym roku bardzo silny trend w modzie, ale komentarze internautów pokazują, że jedna z męskich koszul i stylizacja, w jakiej została przedstawiona, wzbudziły negatywne skojarzenia. W związku z tym podjęliśmy decyzję o natychmiastowym wycofaniu tego modelu ze sprzedaży on-line i w sklepach stacjonarnych - pisze w sowim oświadczeniu zarząd Reserved.