Tegoroczne zmagania najszybszych kierowców na świecie rozpoczną się już 26 marca w Bahrajnie. Zespoły mają ostatnie tygodnie na przygotowania, a dzięki temu, że PKN ORLEN jest sponsorem tytularnym zespołu Alfa Romeo, tak prestiżowe wydarzenie po raz pierwszy odbyło się w Polsce. Do Teatru Wielkiego w Warszawie zjechali szefowie ekipy i kierowcy, który przez najbliższe miesiące będą walczyć o punkty.
Prezentacja zaczęła się od oprawy artystycznej przy dźwiękach Chopina i Pucciniego.
- Po pierwsze chciałbym podziękować prezesowi Danielowi Obajtkowi za powiatanie tutaj i unikatową szansę zaprezentowania samochodu w wyjątkowym miejscu. Oczekiwania zawsze są bardzo wysokie - mówił Frédéric Vasseur, szef zespołu Alfa Romeo Racing ORLEN.
Poprzedni sezon zespół Alfa Romeo Racing ORLEN zakończył na 8. w klasyfikacji konstruktorów. W tym sezonie apetyty są większe. Po kilku minutach na scenę wjechał główny aktor - Alfa Romeo C41 i kierowcy, którzy będą walczyć o punkty - Kimi Räikkönen, Antonio Giovinazzi i Robert Kubica.
- Pierwsza prezentacja bolidu w Polsce to coś niesamowitego. Myślę, że musimy podziękować naszemu głównemu partnerowi PKN ORLEN. To wyjątkowy dzień dla wszystkich polskich fanów Formuły 1 - mówił Robert Kubica, który pozostaje kierowcą rezerwowym.
Ze względu na pandemię zmiany w bolidzie w porównaniu do poprzedniego roku są niewielkie. Ze względu na ograniczenia narzucone przez przepisy, samochód posiada wiele elementów swojego poprzednika. Poza nowym malowaniem czy przednim skrzydłem pod karoserią czeka nowy silnik Ferrari.
- Zaangażowanie w Formułę 1 traktujemy jako inwestycję, która nie tylko wzmacnia nasz wizerunek, ale też wspiera biznes Grupy ORLEN. Tylko w 2020 roku z samych transmisji telewizyjnych osiągnęliśmy ponad 400 milionów złotych ekwiwalentu reklamowego. To trzy razy więcej niż w poprzednim sezonie. Z kolei w mediach społecznościowych ekwiwalent wyniósł ponad 30 milionów złotych. Nasza marka pojawiła się również w 100 tysiącach publikacji. Te rekordowe wyniki jeśli chodzi o rozpoznawalność naszej marki, to olbrzymi potencjał na przyszłość. Potencjał, który chcemy rozwijać. Dlatego właśnie, dzięki PKN ORLEN, po raz pierwszy w historii, globalna prezentacja bolidu Formuły 1 odbyła się w stolicy Polski – mówi Daniel Obajtek, Prezes Zarządu PKN ORLEN.
Ekspozycja na bolidach Formuły 1 oznacza dotarcie do rzeszy kibiców. Wyścigi są transmitowane przez 51 telewizji.
- Produkty Grupy ORLEN dostępne są w ponad 110 krajach na całym świecie, a około 60 proc. obrotów generowanych jest na rynkach zagranicznych - przypomina biuro prasowe koncernu.
W sezonie 2021 znak PKN ORLEN będzie eksponowany między innymi na tylnym i przednim skrzydle, obręczy halo, lusterkach oraz na sekcjach bocznych. Logotyp widoczny będzie także na klatce piersiowej i plecach kombinezonów oraz w trzech miejscach na kaskach wszystkich kierowców. Dodatkowo znajdzie się także na odzieży mechaników i personelu zespołu oraz na transporterach, wnętrzu garażu i motorhome.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.