Reklama

Reklama

Podnieś sprzedaż w sklepie internetowym dzięki pozycjonowaniu

Opublikowano: pt, 7 lut 2020 10:22
Autor:

Podnieś sprzedaż w sklepie internetowym dzięki pozycjonowaniu - Zdjęcie główne
UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:

Przeczytaj również:

Wiadomości

Reklama

Żaden przedsiębiorca nie przepada za sytuacją, kiedy jego sklep internetowy świeci pustkami, a zamiast sypiących się zamówień znajduje porzucone, wirtualne koszyki. Jeżeli i Ty masz ten problem, warto zastanowić się nad modyfikacją promocji sklepu – albo nad rozpoczęciem jego reklamowania. Jednak sposoby, które można wykorzystać w reklamie analogowej, czyli ulotki, wzmianki w prasie, plakaty lub obniżki, nie sprawdzą się w sieci. Aby dotrzeć do jak największej liczby odbiorców, trzeba podjąć działania podnoszące widoczność Twojego sklepu w wyszukiwarce internetowej. To właśnie tam niemal 100% użytkowników sieci rozpoczyna poszukiwania produktów i usług. Jak skorzystać z nieograniczonych właściwie możliwości, jakie serwuje nam współczesny marketing internetowy?

 

Pozycjonowanie pomoże Ci zaistnieć w świecie internetu

 

Jednym z najskuteczniejszych sposobów na udaną promocję sklepu jest pozycjonowanie stron. Dzięki zapewnieniu sobie widoczności w największej światowej wyszukiwarce jesteś w stanie zainteresować swoją ofertą rzesze internautów. Aby do tego doszło, witryna musi wyświetlać się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. Jak łatwo się domyślić, nie jest to prosty proces, ale z pomocą ekspertów z Agencji AFTERWEB osiągniesz swój cel. Zaczną oni od zoptymalizowania strony Twojego sklepu, tak, by była czytelna oraz przejrzysta zarówno dla użytkownika, jak i dla robotów Google. Istotne będą tutaj przyjazne adresy podstron, a także dobrze skonstruowane opisy produktów. Zwłaszcza te ostatnie wpływają na postrzeganie witryny: wysokiej jakości treść i rzetelne informacje o firmie zachęcają do skorzystania z jej oferty. Dzięki temu Twoja działalność będzie godna zaufania w oczach potencjalnego Klienta. Specjaliści zadbają także o profil linków prowadzących do Twojej strony, tak, by składały się na nie jedynie odnośniki z serwisów o wypracowanej renomie.

 

Zastanów się, co wpłynie na pozycjonowanie Twojego sklepu

 

Promowanie tak specyficznej działalności, jaką jest sklep internetowy, wymaga czasu oraz podejmowania konkretnych i przemyślanych kroków. Dobrym ruchem jest wzięcie pod uwagę kilku głównych czynników, które wpływają na skuteczne pozycjonowanie. Pierwszy z nich to czas, który upłynął od powstania sklepu. Jeśli dopiero zaczynasz sprzedaż, promocja powinna być szybka i skuteczna – postaw więc na reklamę Google Ads i obecność w mediach społecznościowych. Sklep obecny na rynku od dłuższego czasu może pozwolić sobie na spokojniejsze i bardziej długofalowe działania. Ma on bowiem wypracowaną pozycję na rynku, ale też często większy budżet do zagospodarowania. W takim przypadku doskonałą opcją jest postawienie na pozycjonowanie i pozyskiwanie Klientów wprost z wyszukiwarki. Drugim kryterium, od którego zależy wygląd reklamy, jest analiza konkurencji. Przyjrzyj się firmom z Twojej branży, zwróć uwagę na ich działania w internecie. Specjaliści z AFTERWEB pomogą Ci sprawdzić, na jakie słowa kluczowe pozycjonują się rywale i dostosować kampanię tak, by bez trudu ich pokonać. Ostatnim aspektem jest sama osoba Klienta. Zastanów się, kim on tak naprawdę jest. Czy to młoda mama z małej miejscowości, a może przedsiębiorca budowlany z miasta stołecznego Warszawa? Przemyśl, jakie są oczekiwania odbiorcy i jak wyglądają jego zakupy. Na tej podstawie podejmiesz decyzję, jakie działania marketingowe uruchomić dla swojego sklepu.

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.