reklama

Profesjonalne systemy wystawiennicze

Opublikowano:
Autor:

Profesjonalne systemy wystawiennicze  - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości

Każda firma z ambicjami, które sięgają dalej niż funkcjonowanie z miesiąca na miesiąc, powinna zadbać o to żeby było o niej głośno. Oczywiście w ten pozytywny sposób – jak to zrobić? Idealną okazję do tego, aby wyeksponować swoje największe atuty, są eventy gromadzące liczną publiczność, specjalistów oraz media. Szykując się do takiego wydarzenia należy zawczasu stworzyć taki system wystawienniczy, który pomoże zrealizować założone cele. Eksperci z firmy Ambient Marketing mają w tym zakresie kilka praktycznych porad.

 

Przyciągnięcie uwagi to jedno. Trzeba zadbać o to, żeby firmowe stanowisko przykuwało ją na dłużej

 

Na tytułowe targi oraz konferencje z reguły zjeżdża wielu przedsiębiorców, którzy chcą się zaprezentować przed pozostałymi uczestnikami z jak najlepszej strony. Szkopuł w tym, że konsumenci, potencjalni partnerzy biznesowi czy przedstawiciele mediów zwyczajnie nie mają dość czasu, żeby każdej firmie przyjrzeć się równie dokładnie. Dlatego trzeba umiejętnie zawalczyć o uwagę widzów – z jednej strony pokazać charakterystyczne cechy swojej marki, a z drugiej nie dopuścić do przerostu formy nad treścią. Projektujący systemy wystawiennicze mają zatem szczególnie odpowiedzialne zadanie.

 

Specjaliści z Ambient Marketing uważają, że tylko dobrze przemyślane działania promocyjne przyniosą zakładane efekty. Otwartość na różne pomysły musi być wyważona konkretnymi ramami wcześniejszych założeń. Przykładowo: firma, która kieruje swoją ofertę do osób w wieku 35-50 lat, nie może z dnia na dzień zmieniać swojego wizerunku na bardziej młodzieżowy. Pracując nad koncepcją materiałów reklamowych wszelkiego rodzaju trzeba uwzględnić dotychczasowe ruchy. Zmian dokonuje się płynnie i powoli, inaczej odbiorcy od razu wyczują sztuczność.

 

Przy wyborze systemu wystawienniczego trzeba wziąć pod uwagę ograniczenia przestrzeni dla stoiska

 

Organizatorzy eventów branżowych zwykle z dużym wyprzedzeniem rozsyłają oferty zachęcające do rezerwowania poszczególnych stanowisk. Wiadomo – jedne z znajdują się w punktach gdzie należy spodziewać się wielu osób, inne będą małe i dosłownie wciśnięte w kąt. Jednak jak pokazuje praktyka, maluczcy wcale nie są z góry skazani na pożarcie. Wystarczy „tylko” mnóstwo kreatywności, nieszablonowe pomysły, wykonanie solidnego systemu wystawienniczego i profesjonalna realizacja przyjętego planu. Dobra prezentacja z pewnością spotka się z pozytywnym odzewem uczestników, co prędzej czy później znajdzie odbicie w systematycznie rosnącej liczbie klientów. Każdy wykonywany krok warto konsultować z doświadczonymi ekspertami, żeby uniknąć głupich błędów oraz zbędnych kosztów.

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE