reklama
reklama

Biuro podróży ma kłopoty finansowe. Nie ma szans, by wywiązało się z wcześniej zawartych umów

Opublikowano:
Autor: | Zdjęcie: pixabay

Biuro podróży ma kłopoty finansowe. Nie ma szans, by wywiązało się z wcześniej zawartych umów - Zdjęcie główne

Biuro organizowało wycieczki do Gruzji | foto pixabay

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

RegionBiuro podróży Tamada Tour poinformowało, że ma kłopoty finansowe i że nie będzie w stanie wywiązać się z wcześniej zawartych umów.
reklama

Tamada Tour to biuro, które mieści się w Zalesiu Górnym. Organizowało wycieczki m.in. do Gruzji i Armenii. Sprzedaż prowadziło również online.  - Wracamy wkrótce! Strona biura podróży Tamada Tour jest obecnie tymczasowo niedostępna - taką informację możemy przeczytać wchodzą na stronę tamadatour.pl.

Firma nie może zrealizować tych wycieczek. Ich klienci mogą odzyskać pieniądze

Biuro o swoich problemach poinformował Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego. W oświadczeniu przyznano, że Tamada Tour jest niewypłacalna, przez co nie jest w stanie wywiązać się z zawartych umów z podróżnymi i zapewnić podróżnym zwrotu wpłat lub ich części wniesionych tytułem zapłaty za imprezę turystyczną. Czy to oznacza, że osoby, które wykupiły tam wycieczki, które jeszcze nie zostały zrealizowane, straciły pieniądze?

reklama

 - Tamada Tour Spółka z o.o. posiada zabezpieczenie finansowe w postaci umowy gwarancji ubezpieczeniowej nr M 525923 z dnia 9 stycznia 2024 r. wystawionej przez Signal Iduna Polska Towarzystwo Ubezpieczeń S.A z siedzibą przy ul. Siedmiogrodzkiej 9, 01-204 Warszawa. Podróżni, którzy wnieśli wpłaty za imprezę, która nie została lub nie zostanie zrealizowana, proszeni są o składanie zgłoszenia do gwaranta tj. Signal Iduna Polska Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. z siedzibą przy ul. Siedmiogrodzkiej 9, 01-204 Warszawa według poniższych instrukcji - poinformował Urząd Marszałkowski. 

reklama

Zgłaszanie roszczeń. Pamiętaj o dołączeniu tych dokumentów

W przypadku dodatkowych pytań można dzwonić do Signal Iduna Polska Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. pod numer telefonu: +48 22 50 56 506, w godzinach poniedziałek- piątek, godz. 8.00- 17.00

Zgłaszanie roszczeń można dokonywać poprzez formularz on-line dostępny na stronie internetowej www.signal-iduna.pl w zakładce Strefa Klienta”.

Uprawnieni do składania roszczeń są poszkodowani podróżni oraz agenci. Do zgłoszenia należy dołączyć następujące dokumenty:

reklama

  • kopii umowy o udział w imprezie turystycznej zawartej między podróżnym a organizatorem turystyki lub kopii dokumentów potwierdzających nabycie powiązanych usług turystycznych, za których realizację jest odpowiedzialny przedsiębiorca ułatwiający nabywanie powiązanych usług turystycznych;
  • dowodu wpłaty na rzecz organizatora turystyki lub przedsiębiorcy ułatwiającego nabywanie powiązanych usług turystycznych należności za imprezę turystyczną lub usługi turystyczne, za których realizację jest odpowiedzialny przedsiębiorca ułatwiający nabywanie powiązanych usług turystycznych.

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama