Pomysłodawcą tego dość nieoczywistego marketingu była organizacja marketingowa Visit Oslko, która kilka miesięcy temu opublikowała film "Is it even a city?". To tam mieszkaniec stoicy narzeka na swoje miasto. Do ironicznej konwencji dołączyły kolejne miasta, a trend reklamy przez narzekanie zyskiwał na popularności.
W Polsce "bank" rozbiło nagranie reklamowe "Elements Hotel & SPA" w Świeradowie-, które zanotowało na TikToku miliony wyświetleń. Widzimy na nim pracownicę, która głosem pokazuje atrakcje hotelowe. "Tu się płyta", "tu się pyta", "tu dla dzieci" - wskazuje beznamiętnie.
Film stał się viralem, a do internetu trafiły dziesiątki podobnych. Także z Płocka. "Trendują" m.in. Komunikacja Miejska, Starostwo Powiatowe w Płocku, MOSiR Płock, Płocki Ośrodek Kultury i Sztuki czy Książnica Płocka a nawet Urząd Miasta Płocka.
Kkliknik w powyższe linki i zobacz, jak "trendują" w Płocku!
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.