Pod wybranymi sklepami sieci Biedronka w całym kraju pojawiły się płatne parkingi. Jeden z nich funkcjonuje także w Gostyninie. Jak działa opłata parkingowa?
Jak wyjaśnia wyjaśnia Barbara Tokarz, menedżer ds. relacji zewnętrznych w Jeronimo Martins Polska S.A., celem płatnych parkingów jest zapewnienie możliwości postoju naszym zmotoryzowanym klientom w lokalizacjach o dużym natężeniu ruchu i niewielkiej liczbie ogólnodostępnych miejsc postojowych. Decyzja o wprowadzeniu płatnych parkingów wynika najczęściej z obserwacji samych klientów zgłaszających uwagi dotyczące braku miejsca do parkowania.
Miejsca te zawsze posiadają minimalny gwarantowany okres bezpłatnego postoju. W przypadku Biedronki przy ul. Bema w Gostyninie (sklep przy ul. Kutnowskiej znajduje się w remoncie) są to 2 godziny. Po przekroczeniu tego czasu kierowca jest zmuszony zapłacić 10 zł/h, zaś za całą dobę 50 zł.
Płatnymi parkingami przy sklepach Biedronka zarządza kilka firm wyspecjalizowanych w tym obszarze. Ich działania reguluje umowa podpisana z Jeronimo Martins Polska, która płaci za świadczone usługi i nie uzyskuje z tego tytułu żadnych przychodów.
Ewentualne reklamacje można składać do zarządzającego parkingiem lub do Biura Obsługi Klienta sieci Biedronka dostępnego przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, pod numerem tel. 800 080 010 lub (22) 205 33 00, a także mailowo na adres: bok@biedronka.eu.