reklama

Przedświąteczna awaria wodociągu. MPK stanęło na wysokości zadania?

Opublikowano:
Autor:

Przedświąteczna awaria wodociągu. MPK stanęło na wysokości zadania? - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

WiadomościPechowo dla mieszkańców Gostynina rozpoczął się przedświąteczny piątek, kiedy to doszło do poważnej awarii głównego kolektora wodociągowego na stacji uzdatniania przy ulicy Kolonia. Zarząd Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego wyjaśnia, że brygada awaryjna już od rana wzięła sprawy w swoje ręce. Wszystko wskazywało na to, że problem zostanie zażegnany w ciągu paru godzin. A jak było? Prezentujemy oświadczenie MPK.

Pechowo dla mieszkańców Gostynina rozpoczął się przedświąteczny piątek, kiedy to doszło do poważnej awarii głównego kolektora wodociągowego na stacji uzdatniania przy ulicy Kolonia. Zarząd Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego wyjaśnia, że brygada awaryjna już od rana wzięła sprawy w swoje ręce. Wszystko wskazywało na to, że problem zostanie zażegnany w ciągu paru godzin. A jak było? Prezentujemy oświadczenie MPK.

 Brygada awaryjna MPK od rana przystąpiła do pracy i wydawało się, że problem zostanie zażegnany w ciągu dwu do trzech godzin. Nieszczelność została faktycznie wkrótce usunięta. Niestety kiedy gleba jest bardzo wilgotna, wręcz błotnista dochodzi często do całej serii awarii. W tym przypadku w trakcie usuwania nieszczelności na tzw. kielichu, pojawiła się kolejna na pobliskim hydrancie, a potem jeszcze jedna, w tym samym wykopie. W piątek brygada awaryjna ostatecznie uporała się z pojawiającymi się nieszczelnościami i przed godziną 15 ujęcie zostało uruchomione. Niestety w sobotni poranek, dzień przed Wigilią doszło do rozszczelnienia kolektora na kolejnym kielichu. Usuwanie tej awarii odbywało się w szczególnie trudnych warunkach, podczas ulewnego deszczu i w głębokim wykopie. Dzięki autentycznie ofiarnej pracy pracowników brygady awaryjnej przed godziną 12 udało się ostatecznie uruchomić pompy i woda popłynęła do wszystkich odbiorców. Także w sobotę rano pojawiła się kolejna awaria przy ul. Słonecznej. Brygada awaryjna została podzielona na dwie grupy robocze, wypożyczona została dodatkowa koparka z zewnątrz i praca odbywała się na dwa fronty. 
W czasie Świąt problem na szczęście się już nie pojawił. MPK w Gostyninie przeprasza wszystkich naszych klientów za wszelkie utrudnienia, które przydarzyły się akurat tuż przed Świętami Bożego Narodzenia. Życzymy wszystkim Państwu dobrego, szczęśliwego Nowego Roku, bez niespodziewanych problemów, związanych z nierytmiczną dostawą mediów.
 

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE