Produkty, które zostają wycofane, nie spełniają standardów, dlatego w żadnym przypadku nie należy z nich korzystać. Klienci, którzy mają je w domu powinni je jak najszybciej oddać do sklepu Sinsay. Uwaga! Aby odzyskać pieniądze, nie trzeba posiadać paragonów.
Sinsay przeprasza i prosi o zwrot tych produktów
Osoby, które robią zakupy w Sinsay powinny sprawdzić, czy nie posiadają w swoim domu: maseczek (arbuz, mango, opuncja), lub też tablicy sensorycznej dla dzieci i zabawkowego składanego wózka. Asortyment ten oznaczonym jest numerami index: 3648U-33X, 3648U-22X, 3648U-11X, 7698P-MLC, 7938R-MLC.
W związku z niespełnieniem standardów jakości Sinsay, uprzejmie informujemy, że marka podjęła decyzję o wycofaniu poniższych produktów ze sprzedaży. Za wszelkie niedogodności wynikające z zaistniałej sytuacji serdecznie przepraszamy
- poinformowała marka.
Zwrot u można dokonać w dowolnym salonie stacjonarnym Sinsay. - Klienci, którzy nie posiadają dowodu zakupu, zostaną poproszeni przez personel o wypełnienie odpowiedniego formularza - dodaje marka odzieżowa.
Osoby, które zakupiły te produkty w sklepie internetowym, otrzymają zwrot pieniędzy po zalogowaniu do konta klienta. - Prosimy o wybranie polecenia „zwrot” lub „reklamacja” i postępowanie zgodnie z instrukcjami otrzymanymi mailowo - instruuje Sinsay.
W przypadku jakichkolwiek pytań można dzwonić pod numerem telefonu 58 353 65 65.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.